Pracownik sekcji kadr i płac

 

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie
poszukuje kandydata/ki do Sekcji Kadr i Płac

Oferujemy:

 

  • pracę w ramach umowy o pracę – pełny etat
  • praca w miłej atmosferze
  • możliwość rozwoju zawodowego

 

Wymagania:

 

  • wykształcenie min. średnie
  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • podstawowa znajomość z zakresu kadr i płac
  • znajomość pakietu Microsoft Office
  • chęć stałego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji
  • rzetelność, skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań, zaangażowanie.

 

Zakres obowiązków i odpowiedzialności:

 

  • prowadzenie pełnej administracji kadrowej - w tym prowadzenie akt osobowych,
  • obsługa procesów zatrudniania, zmian warunków zatrudnienia, rozwiązywania umów o pracę,
  • obsługa umów cywilnoprawnych,
  • rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie listy płac, deklaracji ZUS, GUS, PFRON, U.S., kontakt z instytucjami podatkowymi, ubezpieczeniowymi, PIP, komornik etc.
  • codzienna obsługa pracowników w zakresie spraw kadrowych,
  • monitorowanie urlopów, zwolnień i innych nieobecności oraz sporządzanie cyklicznych raportów,
  • obsługa pracowniczych planów kapitałowych,
  • merytoryczne wsparcie pracowników z zakresu prawa pracy, podatków i przepisów ZUS

 

 

 

Wszystkie aplikacje CV, list motywacyjny jak również dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowanego stanowiska oraz inne dokumenty stwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata wraz z zgodą na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji prosimy kierować pocztą elektroniczną na adres e-mail: kadry@szpital.kepno.pl lub przesłać na adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie, ul. Szpitalna 7, 63-600 Kępno

Projekt i wykonanie: STUDIO REKLAMY grabek.net | Script logo