Oferta pracy - pracownik Sekcji Kadr i Płac
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie
poszukuje kandydata/ki do Sekcji Kadr i Płac
Oferujemy:
- pracę w ramach umowy o pracę – pełny etat
- praca w miłej atmosferze
- możliwość rozwoju zawodowego
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- podstawowa znajomość z zakresu kadr i płac
- znajomość pakietu Microsoft Office
- chęć stałego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji
- rzetelność, skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań, zaangażowanie.
Zakres obowiązków i odpowiedzialności:
- prowadzenie pełnej administracji kadrowej - w tym prowadzenie akt osobowych,
- obsługa procesów zatrudniania, zmian warunków zatrudnienia, rozwiązywania umów o pracę,
- obsługa umów cywilnoprawnych,
- rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie listy płac, deklaracji ZUS, GUS, PFRON, U.S., kontakt z instytucjami podatkowymi, ubezpieczeniowymi, PIP, komornik etc.
- codzienna obsługa pracowników w zakresie spraw kadrowych,
- monitorowanie urlopów, zwolnień i innych nieobecności oraz sporządzanie cyklicznych raportów,
- obsługa pracowniczych planów kapitałowych,
- merytoryczne wsparcie pracowników z zakresu prawa pracy, podatków i przepisów ZUS
Wszystkie aplikacje CV, list motywacyjny jak również dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowanego stanowiska oraz inne dokumenty stwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata wraz z zgodą na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji prosimy kierować pocztą elektroniczną na adres e-mail: kadry@szpital.kepno.pl lub przesłać na adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie, ul. Szpitalna 7, 63-600 Kępno